استند لمسی ایموتاچ در مال ها، مراکز خرید و فروشگاهها
مطالعات محققان نشان داده 68 درصد از مشتریان در مراکز خرید و فروشگاه ها تصمیم به خرید می گیرند. در این بین نمایشگرهای تبلیغاتی 7 برابر بیش از تبلیغات چاپی توجه مخاطبان را به خود جلب می کنند. در میان انواع نمایشگرهای تبلیغاتی، آن دسته از نمایشگرهایی که در افق دید مخاطبین قرار داشته و محتوای تبلیغاتی تعاملی دارند 42 تا 60 درصد تصمیم لحظه ای و آنی به خرید محصولات را در مشتری افزایش می دهند. استند لمسی ایموتاچ به عنوان یک نمایشگر تعاملی تبلیغاتی، تجربه ای منحصر به فرد را در مشتری ایجاد کرده و به عنوان ابزاری کارآمد و موثر در زمینه افزایش فروش و ارتقاء تصویر برند کالا یا خدمات شما در نزد مشتریان به حساب می آید.

کاربردهای استند لمسی ایموتاچ در مراکز خرید و مال ها:
• کیوسک لمسی اطلاع رسانی مسیریاب و راهنمای مرکز خرید
• استند لمسی محتوی کاتالوگ دیجیتال محصولات فروشگاهها
• استند لمسی تبلیغاتی جهت ارائه تبلیغات مرکز خرید
• کیوسک تاچ جهت اطلاع رسانی رخدادها و پروموشن های مرکز خرید
• استند تاچ جهت اطلاع رسانی آب و هوا، مراسم و ایام خاص و فرهنگی، آمارها و اخبار اقتصادی و یا ورزشی
• نمایشگر لمسی جهت برنامه های وفادارسازی مشتری و ارزیابی بازدیدکننده ها
• استند لمسی جهت اشتراک گذاری رسانه ها و شبکه های اجتماعی

مشتریان ما از روشهای موفق و موثر برای افزایش فروش و ارزیابی میزان اثرگذاری تبلیغات و بازگشت سرمایه با استفاده از استند لمسی ایموتاچ بهره می گیرند. متدهایی از قبیل تبلیغات با استفاده از QR کد، نظرسنجی های تعاملی، دسترسی به صفحات شبکه های اجتماعی، برقراری ارتباط میان محتوای ارائه شده روی استند تاچ و تبلیغات محصولات در سایر رسانه ها خصوصا تلویزیون و روشهای بی شمار دیگر.

مزایای به کارگیری استند لمسی ایموتاچ در مال ها و مراکز خرید و فروشگاه های مختلف می تواند متفاوت باشد. برخی از این مزایا عبارتند از:
• جلب توجه مخاطبین و افزایش خرید آنی
• افزایش فروش با هدف قرار دادن مخاطبین در نقطه فروش
• کاهش هزینه های تبلیغات محیطی
• تکرارپذیری و امکان بروزرسانی مکرر
• ایجاد درآمدهای جانبی از طریق ارائه محتوای تبلیغاتی شرکتها و محصولات آنها
• امکان استفاده از تبلیغات با استاندارد یکسان در شعب