میز لمسی



    دارای طراحی زیبا و متناسب با محیط های اداری

    قابلیت جداسازی نمایشگر اصلی از داخل میز و نصب بر روی دیوار

    سازگانی با معماری داخلی فضاها و امکان مختلف

    دارای صفحه نمایش لمسی جهت ارتباط مموثر با مشتریان و مخاطبان

    قابلیت اجرای نرم افزارهای تحت سیستم عامل ویندوز و اندروید

میز لمسی
 

این مدل همانطور که از نامش پیداست، فرم تخت و میز از سری محصولات ایموتاچ به شمار می آید. صفحه تاچ این محصول به صورت کاملا و بدون زاویه قرارگرفته و دارای لبه های برای جلوگیری از ورود گرد و غبار است. کاربرد های متنوع میزایموتاچ آن را به بهترین گزینه برای اکثر صاحبان کسب و کار تبدیل نموده است.کاربرد هایی مانند نصب بر روی دیوار، یکپارچه شدن در داخل انواع میزهای زیبا و حتی این مدل از میز لمسی را می توان بر روی میز کنفرانس در شرکت ها و سایر میزهای چوبی و فلزی پیاده سازی و نصب نمود.

میز لمسی یا به عبارت دیگر استند لمسی ، محصول سوم برند ایمو تاچ به شمار می آید. این میز لمسی طراحی چشم نواز و ظرافتی منحصر به فرد را با کارایی های ویژه آمیخته و به واقع محصولی بی مانند را در حوزه نمایشگر تاچ و تعاملی عرضه نموده است. همچنین این محصول قابلیت سفارشی سازی بر اساس سلایق و نیازهای مشتریان را نیز دارا می باشد. همانند استند لمسی IS2، این محصول نیز مجهز به نمایشگر Full HD 55 اینچ با امکان ده لمس همزمان و اجرای نرم افزار های تحت سیستم عامل ویندوز و اندروید می باشد. امکان اتصال به اینترنت بی سیم Wi-Fi، امکان نصب سیم کارت 4G، دارا بودن خروجی HDMI و پورت LAN و USB از جمله قابلیت های این دستگاه می باشد.


آنچه که میز لمسی ایموتاچ را از کیوسک لمسی متمایز می کند، تفاوت این دو محصول در کارایی، مکان قرارگیری و مخاطبین آنهاست. میز لمسی برای ارائه کالا و خدمات در داخل شرکت ها و سالن های کنفرانس و اتاق مدیر عامل و شوم روم ها کاربرد بیشتری دارد . در حالی که کیوسک لمسی جهت محل هایی مانند فروشگاهها و شرکت ها و کسب و کارهایی که مشتریان قصد مشاهده محصولات و خدمات شرکت در مدت زمان کوتاهی را دارند.


 

انواع میز لمسی

کاربردهای میز لمسی


امکانات کیوسک لمسی

دارای سیستم عامل ویندوز و اندروید

امکان اتصال به اینترنت از طریق WIFI, LAN

دارای 10 نقطه لمسی همزمان

دارای پورتهای ورودی USB,LAN, HDMI, VGA

امکان نصب پرینتر و اسکنر

دارای نرم افزارهای اختصاصی مالتی تاچ اختصاصی

صفحه نمایش Full HD

دارای اسپیکر و خروجی صدا

امکان ارتقاء پردازنده CPU و RAM متناسب نیاز کاربر دستگاه

مزایای کیوسک لمسی

طراحی زیبا

ایجاد بانک اطلاعات مشتریان

طراحی مطابق سلیقه مشتری

کیفیت عالی قطعات

قیمت مناسب و رقابتی

ایجاد تجربه بصری ماندگار در ذهن مشتری و مخاطب


Touch Type OS support Ports Dimension (cm) Resolution CPU Ram Display
10 point Windows, Android, Linux USB2, USB3, LAN, HDMI, VGA, AUDIO W: 115 H: 128 D: 45 FHD 1920*1080 Core i3, i5, i7 8GB, 16 GB 55” touch