ویتوروم (vitoroom)

استند پرو لباس مجازی

استند پرو لباس مجازی ایموتاچ چیست و چه کاربردی دارد؟ 

آنچه مشتریان شما را شگفت زده خواهد کرد

اتاق پرو هوشمند
اتاق پرو هوشمند لباس استند
پرو لباس مجازی
پرو مجازی لباس

روش نوین فروش لباس

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در حوزه های مختلف، شاهد پیشرفت تکنولوژی در حوزه مد و لباس هم می باشیم. از این پیشرفت ها می توان به مواردی همچون دستگاه های مختلف برای طراحی و پرو مجازی لباس اشاره کرد. بله درست خواندید؛ پرو لباس به صورت مجازی. این دستگاه از آینده نیامده و حتی از تکنولوژی های فوق پیشرفته بشر نیز نمی باشد.

مزایای استند پرو لباس مجازی

کاهش آسیب به لباس در اثر پرو های متعدد

امکان پرو تعداد زیادی لباس در مدت زمان کوتاه

تجهیز فروشگاه به تکنولوژی های به روز

عدم نیاز به درآوردن لباس برای پرو

امکان پرو انواع لباس و مدل سازی در لحظه

دارای تکنولوژی سه بعدی

قابلیت تشخیص اجزای بدن

تعویض لباس تنها با حرکت دست از راه دور

اتاق پرو هوشمند

استند پرو مجازی لباس

دستگاه پرو مجازی لباس، دارای یک مانیتور بزرگ است که طول آن تقریبا 2 متر است. با استفاده از این دستگاه، لباس مورد نظر و رنگ بندی آن را انتخاب کرده، سپس جلوی مانیتور می ایستید. با استفاده از دوربین های بکار رفته در مانیتور، پردازش گر هوشمند دستگاه، بدن شما را اسکن می کند و لباس را به صورت سه بعدی و مجازی روی بدن شما قرار می دهد و بر روی مانیتور به نمایش می گذارد.

با استفاده از این تکنولوژی می توانید هر لباسی را با هر رنگی که می خواهید، در عرض چند ثانیه تست کرده و مدل مورد علاقه خود را انتخاب کنید. البته بهتر است قبل از خرید لباس مورد نظر، آن را به صورت فیزیکی پرو کنید تا از سایز آن و نحوه فیت بودن آن روی بدن خود مطمئن شوید.

امروز در این مقاله قصد داریم تا یک آشنایی کلی با سیستم های پرو مجازی لباس پیدا کنیم و مدل های مختلفی که برای این دستگاه ساخته شده اند را نیز بررسی نماییم.

پرو لباس مجازی

ویتو روم 

جدیدترین محصول تولیدی ما در ایموتاچ، ویتو روم نام دارد. ویتو روم، در واقع به همان دستگاهی گفته می شود که با استفاده از آن قابلیت پرو لباس به صورت مجازی فراهم می شود. این دستگاه ها دارای تکنولوژی پیشرفته ای می باشند که با استفاده از آن، با یک بار اسکن کردنِ بدن مشتری، می توانند مدلی سه بعدی از بدن مشتری تهیه کنند و لباس های متنوعی را در عرض چند ثانیه برای آن پرو نمایند.

این دستگاه ها شامل تعدادی دوربین برای اسکن دقیق بدن، منابع نوری برای روشنایی بهتر، نور مناسب جهت اسکن، نمایشگری بزرگ و باکیفیت برای نمایش مدل سه بعدی و … می باشند.

از ویژگی های مهم این دستگاه می توان به حفظ حریم شخصی مشتری اشاره کرد. به طور مثال مشتری نیاز به در آوردن لباس های خود ندارد و قابلیت اسکن بدن برای این دستگاه از روی لباس ها نیز مقدور می باشد. همچنین این دستگاه هیچ گونه دسترسی به اینترنت ندارد و همین امر باعث می شود تا مطمئن شوید هیچ فیلمی از شما ضبط نشده و در دنیای اینترنت پخش نمی شود.

تولید این دستگاه ها به گونه ای است که هیچ شخصی نمی تواند درون آن دستکاری ایجاد کند و از مشتریان خود فیلم بگیرد. همین دلیل کافی است تا مطمئن شوید حریم شخصی شما به طور کامل در این دستگاه پرو لباس، حفظ شده است.

چرا ویتو روم؟

همچنین اتاق های پرو دیگری نیز وجود دارند که به صورت سیار تهیه شده اند تا تنها در صورت نیاز فروشنده از آن ها استفاده شود. به طور مثال زمانی که مغازه شلوغ می شود و اتاق های پرو پر شده اند، می توانید از این اتاق های پرو سیار بهره ببرید تا نیاز مشتریان خود را بر طرف کنید.

ویتو روم به عنوان یک ابزار بسیار نو و بدیع می تواند در تمامی فروشگاههای عرضه کننده لباس نصب شده و به بهترین شکل نسبت به معرفی محصولات اقدام نماید. همچنین این دستگاه قابلیت نصب در فروشگاههای کت و شلوار، مزون عروس و گالری های طراحی و دوخت لباس و… نیز قابل استفاده می باشد که مشتری را از پوشیدن مکرر انواع لباس بی نیاز می نماید.

لذا ویتو روم یک پیشنهاد رد نشدنی برای کسب و کارهایی است که با فروش لباس سر و کار دارند و ما آماده ارائه بهترین پیشنهادات برای کسب و کار شما هستیم تا شما را از بقیه تمایز کنیم.

از این مدل اتاق پرو معمولا در فروشگاه های لباس بزرگ و مخصوصا شلوغ استفاده می شود. زیرا در برخی مواقع تعداد مشتریان زیاد شده و قابلیت این وجود ندارد که همگی از اتاق پرو استفاده کنند. در این جاست که با استفاده از این اتاق پرو سیار، می توانید نیاز مشتریانتان را بر طرف کنید.