بخش طراحی نرم افزار مالتی تاچ

شرکت نیسان

نرم افزار طراحی شده جهت میز لمسی IV1 توسط شرکت یاس به سفارش شرکت جهان نوین آریا، نمایندگی شرکت نیسان در ایران. در این اپلیکیشن دو محصول اصلی شرکت خودروسازی نیسان در تیپ های مختلف به همراه آپشن ها و تنوع رنگ و امکانات برجسته آنها با رابط کاربری بسیار جذاب طراحی شده است. قسمت های اصلی این نرم افزار لمسی شامل اخبار و رسانه ها، گالری عکس، گالری ویدیو، بروشورها، وب سایت شرکت، درباره شرکت، آدرس نمایندگی ها و نهایتا مدل های خودرو که در آن تمامی جزییات و امکانات دو مدل اصلی خودروی نیسان در ایران به نمایش در آمده است. شرکت نیسان با سفارش سه دستگاه و استقرار در سه شعبه اصلی این شرکت در شهر تهران، سطح بالای رضایتمندی و کاربردر را از این محصول ابراز داشته است.


پروژه های ساختمانی

طراحی نرم افزار میز لمسی جهت ارائه پروژه های ساختمای به مشتریان در پروژه تالی نرسیده به میدان مادر صورت گرفته است. در این نرم افزار بنا به نیاز مجری پروژه نمای ساختمان، ویو و منظره هر طبقه از چهار طرف،پلان طبقات و تصاویر و معماری داخلی واحد ها از زوایای مختلف، تصاویر سه بعدی و انیمیشن پروژه تکمیل شده، مسالح به کار گرفته شده به تفکیک، امکانات و مشاعات، سوابق و پروژه های قبلی سازندگان و تایم لاین پیشرفت پروژه به شکلی زیبا و کاربر پسند طراحی شده است. طبق اذعان سازندگان پروژه، به کارگیری میز لمسی IV1 در ارائه پروژه به مخاطبین در تصمیم گیری و رسیدن مشتریان به درک ایده آل از امکانت و مزایای پروژه تاثیر به سزایی داشته و تحولی در این حوزه محسوب می شود.


هیوندای

نرم افزار طراحی شده جهت میز لمسی IV1 توسط شرکت یاس به سفارش شرکت آسان موتور، نمایندگی شرکت هیوندای در ایران. در این اپلیکیشن محصولات اصلی شرکت خودروسازی هیوندای در تیپ های مختلف به همراه آپشن ها و تنوع رنگ و امکانات برجسته آنها با رابط کاربری بسیار جذاب طراحی شده است. قسمت های اصلی این نرم افزار لمسی شامل اخبار و رسانه ها، گالری عکس، گالری ویدیو، بروشورها، وب سایت شرکت، درباره شرکت، آدرس نمایندگی ها و نهایتا مدل های خودرو که در آن تمامی جزییات و امکانات مدل های اصلی خودروی هیوندای در ایران به نمایش در آمده است.


 

نرم افزار اختصاصی سالن زیبایی


نرم افزار طراحی شده برای آرایشگاه ها بر روی میز لمسی و استند لمسی ، یکی از پیشرفته ترین و مجهزترین نرم افزارها ی مالتی تاچ محسوب می شود.این نرم افزار دارای بخش های متنوعی از جمله: معرفی سالن زیبایی و تیم آرایشگران و امکانات سالن، مدل های شینیون، ابرو، لاک ناخن، گریم و چشم، مدل های عروس، مقایسه همزمان چندین عکس و ویدئو، نمایش امکانات و خدمات سالن و متریال و مواد مورد مصرف و معرفی برندها، ویدیو و تصاویر نمونه کارها و مقایسه همزمان چندین عکس و ویدئو، بازی و سرگرمی برای سالن انتظار، نمایش رزومه آرایشگرها و گریمورها و بسیاری امکانات دیگر می باشد. در این نرم افزار سعی بر آن بوده که مدل ها و نمونه های کار در معرض دید مراجعین و مشتریان سالن قرار گرفته و انتخاب درست و مناسب را برای آنها میسر سازد.



 

نرم افزار کاربردی مالتی تاچ فروشگاههای مبلمان و طراحی دکوراسیون:


امروزه به دلیل کمبود فضا در گالری های مبلمان استفاده از نرم افزار مالتی تاچ مخصوص استندهای لمسی پیشنهاد میشود. با استفاده از استند های لمسی این امکان به شما داده می شود تا نمونه کارهای بیشتری از مبلمان، سرویس خواب، میز نهار خوری، میزتلویزیون و ... به مشتریان خود به نمایش بگذارید. همچنین این قابلیت را به شما می دهد تا کاربر صدها رنگ پارچه را روی مدل انتخابی خود مشاهده کند و تصمیمی نزدیک به واقعیت بگیرد.