استند لمسی



    دارای طراحی مدرن ، جذاب و هارمونیک

    تلفیق کریستال مشکی در نمای مقابل و ساختار فلزی مستحکم

    سازگانی با معماری داخلی فضاها و امکان مختلف

    دارای صفحه نمایش لمسی جهت القای حس لذت و ایجاد تجربه ماندگار در ذهن مخاطب

    بهترین ابزار برای معرفی انواع وبسایت و اپلیکیشن (نرم افزار)

    قابلیت اجرای نرم افزارهای تحت سیستم عامل ویندوز و اندروید

 

طراحی یک محصول مدرن و جذاب مستلزم توجه دقیق به جزییات است که این مسئله در مدل IS2 به خوبی قابل تشخیص است. فناوری با قرار گرفتن در قابی یکپارچه با تلفیق کریستال مشکی در نمای مقابل و ساختاری فلزی و مستحکم به خوبی خود را در فضاهای مجلل متمایز می گرداند. با داشتن طراحی هارمونیک و سازگار، این مدل برای قرار گرفتن در مرکز تمامی فضاها مناسب می باشد.

استند لمسی مدل IS2 محصول ایستاده شرکت ایمو تاچ شمرده می شود. این محصول با طراحی چشم نواز و شباهتی که به گوشی هوشمند دارد، زیبایی بصری اماکن را دوچندان کرده و چشم مخاطبین را به سوی خود جلب می نماید. استفاده از رنگ متالیک قطعات به همراه نمای مقابل شفاف و براق، استند لمسی IS2 را به اثری هنری مبدل ساخته که شایستگی حضور در هر فضایی با هر سطح از معماری داخلی را داراست. همانند میز لمسی ، استند لمسی IS2 نیز از نمایشگر با رزولوشن FULL HD و امکان ده لمس همزمان و اجرای نرم افزار های تحت ویندوز و اندروید می باشد. امکان اتصال به اینترنت بی سیم Wi-Fi، امکان نصب سیم کارت 4G، دارا بودن خروجی HDMI و پورت LAN و USB از جمله قابلیت های این دستگاه می باشد.

آنچه استند لمسی IS2 را از میز لمسی  متمایز می سازد، تفاوت این محصول در کاربردها و مکان قرارگیری آن است. استند لمسی IS2 به شکل ایستاده بوده و بدین جهت توجه مراجعین مکان های عمومی مانند لابی مراکز تجاری را از فاطله دور به پیشنهادات و تبلیغات تعاملی ارائه شده روی آن جلب می نماید. مضاف بر اینکه به دلیل شکل قرارگیری نمایشگر استند لمسی IS2، محصولی ایده آل برای اجرای سایت های ریسپانسیو و اپلیکیشن های موبایلی به شمار می رود و فضای یک موبایل 55 اینچی را با تمامی امکانات آن برای مخاطبین تداعی می کند. امکان نمایش تصاویر مدل های لباس به شکل تمام قد و عکس های پورتریت از دیگر مزایای استند لمسی IS2 است.


 

کاربردهای استند لمسی



امکانات استند لمسی

دارای سیستم عامل ویندوز و اندروید

امکان اتصال به اینترنت از طریق WIFI, LAN

دارای 10 نقطه لمسی همزمان

دارای پورتهای ورودی USB,LAN, HDMI, VGA

امکان نصب پرینتر و اسکنر

دارای نرم افزارهای اختصاصی مالتی تاچ اختصاصی

صفحه نمایش Full HD

دارای اسپیکر و خروجی صدا

امکان ارتقاء پردازنده CPU و RAM متناسب نیاز کاربر دستگاه

مزایای استند لمسی

طراحی زیبا

ایجاد بانک اطلاعات مشتریان

طراحی مطابق سلیقه مشتری

کیفیت عالی قطعات

قیمت مناسب و رقابتی

ایجاد تجربه بصری ماندگار در ذهن مشتری و مخاطب


 
Touch Type OS support Ports Dimension (cm) Resolution CPU

Ram

Display
10 point Windows, Android, Linux USB2, USB3, LAN, HDMI, VGA, AUDIO W: 78 H: 190 D: 45 FHD 1920*1080 Core i3, i5, i7 8GB, 16 GB 55” touch