کیوسک لمسی



    دارای طراحی چشم نواز و ظرافتی منحصر به فرد

    قابلیت جداسازی نمایشگر اصلی از پایه و نصب بر روی دیوار

    امکان تغییر زاویه نمایشگر تا 45 درجه

    سازگانی با معماری داخلی فضاها و امکان مختلف

    دارای صفحه نمایش لمسی جهت القای حس لذت و ایجاد تجربه ماندگار در ذهن مخاطب

    قابلیت اجرای نرم افزارهای تحت سیستم عامل ویندوز و اندروید

 

کیوسک لمسی هوشمند همانطور که از نامش پیداست، فرم افقی و کیوسک ایموتاچ به حساب می آید. صفحه لمسی این محصول به صورت افقی قرارگرفته و دارای لبه های برای جلوگیری از ورود گرد و قبار است. کاربرد های متنوع کنسول ایموتاچ آن را به بهترین گزینه برای اکثر صاحبان کسب و کار مبدل ساخته است. کاربرد هایی مانند نصب بر روی دیوار، یکپارچه شدن در داخل انواع میزهای زیبا و نیز به کارگیری پایه منحنی ارائه شده به همراه محصول از مزایای منحصر به فرد این مدل محسوب می شوند.

استند لمسی یا به عبارت دیگر کیوسک لمسی IV1، محصول اول برند ایمو تاچ به حساب می آید. این کیوسک لمسی طراحی چشم نواز و ظرافتی منحصر به فرد را با کارایی های ویژه آمیخته و به واقع محصولی بی مانند را در حوزه دستگاه های تاچ و تعاملی عرضه نموده است. همانند استند لمسی IS2، این محصول نیز مجهز به نمایشگر Full HD 55 اینچ با امکان ده لمس همزمان و اجرای نرم افزار های تحت سیستم عامل ویندوز و اندروید می باشد. امکان اتصال به اینترنت بی سیم Wi-Fi، امکان نصب سیم کارت 4G، دارا بودن خروجی HDMI و پورت LAN و USB از جمله قابلیت های این دستگاه می باشد.



آنچه که کیوسک لمسی IV1 را از استند لمسی IS2 متمایز می کند، تفاوت این دو محصول در کارایی، مکان قرارگیری و مخاطبین آنهاست. کیوسک لمسی IV1 برای ارائه کالا و خدمات در داخل اماکن تجاری و در صورت امکان با حضور اپراتور بوده و در واقع پس از ورود مشتریان و مخاطبین به محل و برای ارائه بهتر اطلاعات محصولات و خدمات و وب سایت ها با عملکرد متنوع کاربرد دارد. مضاف بر اینکه میز لمسی IV1 با قابلیت جداسازی نمایشگر اصلی از پایه، امکان قرارگیری دستگاه روی دیوار و یا تعبیه در میز چوبی یا فلزی از پیش آماده شده را در اختیار قرار می دهد. بدین ترتیب با در اختیار داشتن کیوسک لمسی IV1، امکان به کارگیری دستگاه در سه شکل متفاوت میسر خواهد بود که این مزیت کیوسک لمسی IV1 جایگاهی خاص در میان محصولات تاچ به آن بخشیده است. در کنار تمامی این امکانات، طراحی جذاب و پایه منحنی کیوسک لمسی IV1، سازگاری این محصول با معماری داخلی فضاها و اماکن را افزوده و به ارتقاء زیبایی بصری اماکن کمک شایانی می کند.



 

انواع کیوسک لمسی

کاربردهای کیوسک لمسی


امکانات کیوسک لمسی

دارای سیستم عامل ویندوز و اندروید

امکان اتصال به اینترنت از طریق WIFI, LAN

دارای 10 نقطه لمسی همزمان

دارای پورتهای ورودی USB,LAN, HDMI, VGA

امکان نصب پرینتر و اسکنر

دارای نرم افزارهای اختصاصی مالتی تاچ اختصاصی

صفحه نمایش Full HD

دارای اسپیکر و خروجی صدا

امکان ارتقاء پردازنده CPU و RAM متناسب نیاز کاربر دستگاه

مزایای کیوسک لمسی هوشمند

طراحی زیبا

ایجاد بانک اطلاعات مشتریان

طراحی مطابق سلیقه مشتری

کیفیت عالی قطعات

قیمت مناسب و رقابتی

ایجاد تجربه بصری ماندگار در ذهن مشتری و مخاطب


Touch Type OS support Ports Dimension (cm) Resolution CPU Ram Display
10 point Windows, Android, Linux USB2, USB3, LAN, HDMI, VGA, AUDIO W: 115 H: 128 D: 45 FHD 1920*1080 Core i3, i5, i7 8GB, 16 GB 55” touch