اجاره نمایشگر لمسی imotouch

شاید خرید یک محصول لمسی مخصوصا در ابعاد بزرگتر برای استارت آپ ها و برخی از شرکتها مقرون به صرفه نباشد. در حالی که ممکن است همان مجموعه برای معرفی و ارائه خدمات خود به مشتریان در یک نمایشگاه، همایش، گردهمایی و یا رویداد کوتاه مدت و چند روزه نیاز به استفاده از نمایشگرهای لمسی داشته باشد که مسلما اجاره نمایشگر لمسی به مراتب بودجه ای بسیار کمتر از خرید یک دستگاه نیاز خواهد داشت.

از طرفی نگهداری از این سیستم و یا به روز رسانی مداوم محتوای استند تاچ نیز از جمله چالش هایی است که می توان به آن اشاره نمود. از این رو برای این دسته از شرکت ها اجاره نمایشگر لمسی و استند تاچ ایموتاچ پیشنهادی مقرون به صرفه و منطقی تر خواهد بود.

همچنین با توجه به اینکه تمامی نمایشگرهای تعاملی و لمسی به تنهایی و بدون محتوای مناسب در عمل کارایی و بازدهی لازم را نخواهد داشت. لذا شرکت یاسکو نرم افزار مالتی تاچ معرفی خدمات، کالاها و پروژه های مختلف شرکت ها را نیز در ایام نمایشگاه طراحی و به همراه نمایشگر لمسی ارائه می نماید.

اجاره نمایشگر لمسی مصلی

همانطور که اشاره شد امروزه با افزایش قیمت تجهیزات مختلف و وجود نوسانات در بازار برای برخی از کسب و کارها و شرکت ها خرید نمایشگرهای لمسی مقرون به صرفه نیست. اما این کسب و کارها معمولا به دلیل برگزاری همایش ها، نمایشگاه ها و رویدادهای کوتاه مدت به یک نمایشگر لمسی نیاز دارند. در این شرایط بهترین گزینه، اجاره نمایشگر لمسی است. خرید این نمایشگرها علاوه بر قیمت بالا چالش هایی را نیز به همراه داشته که از نمونه آن می توان به به روز رسانی مداوم این نمایشگرها اشاره کرد.

همچنین نمایشگر لمسی نیازمند یک محتوای مناسب بوده تا بتواند کارایی و بازدهی بالایی داشته باشد. تمام این موارد چالش هایی هستند که با خرید کیوسک لمسی با آن رو به رو خواهید بود. بنابراین باید به سراغ اجاره نمایشگر لمسی بروید. ما در این مطالب قصد داریم در خصوص اجاره نمایشگر لمسی اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

اجاره استند لمسی پاساژ بیمه

نکات مهم درباره اجاره نمایشگر لمسی

اگر شما هم به دنبال اجاره نمایشگر لمسی هستید باید چند نکته مهم را به یاد داشته باشید.

  • انتخاب یک محتوای جذاب برای نمایشگر لمسی

اجاره نمایشگر لمسی تنها موضوعی نیست که باید آن را مد نظر داشته باشید. در واقع داشتن یک نمایشگر لمسی بدون در نظر گرفتن محتوای جذاب هیچ بازدهی ندارد. بنابراین شما باید از قبل در خصوص محتوایی که قرار است که به دیگران نشان داده شود تصمیم گرفته باشید. بدین منظور برای نمایشگر لمسی یک محتوای جذاب و کاربر پسند را انتخاب کنید.

محتوای ارائه شده تاثیر زیادی روی جذب مشتریان و معرفی خدمات شما خواهد داشت. بنابراین وجود یک محتوای بصری خیره کننده از مهم ترین مواردی است که برای اجاره یک استند لمسی یا کیوسک لمسی که دارای نمایشگر لمسی است باید به آن توجه کنید.

  • انتخاب نمایشگر لمسی با ابعاد مناسب

با این که انتخاب اجاره نمایشگر لمسی در ابعاد بزرگ می تواند محتوا را بهتر نشان دهد و جنبه تبلیغاتی کار را نیز بالا ببرد؛ اما توجه داشته باشید اجاره یک نمایشگر لمسی بزرگ برای محیطی کوچک نه تنها جذاب نیست بلکه عملکرد قابل قبولی نیز ندارد. بنابراین برای اجاره یک نمایشگر لمسی در ابعاد مناسب به فضای مورد نظر خود توجه داشته باشید.

  • اجاره نمایشگر لمسی از یک مرکز معتبر

همان طور که می دانید محصولات دیجیتال جزو تجهیزات حساس و مهم محسوب می شوند. برای خرید یا اجاره نمایشگرهای لمسی شما باید به سراغ مراکز معتبر بروید که دارای تیم پشتیبانی قوی باشند. همچنین اگر قصد دارید به صورت آنلاین چنین نمایشگرهایی را اجاره و خریداری کنید، سایت هایی را انتخاب نمایید که نماد الکترونیک داشته باشند.

رعایت این موضوع موجب شده تا شما پس از اجاره نمایشگرها با مشکلی رو به رو نشوید و پشتیبانی بتواند راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد.

اجاره کیوسک لمسی

ویژگی های نمایشگر لمسی

شرکت ها و کسب و کارها به دلایل مختلفی اقدام به اجاره نمایشگرهای لمسی می کنند. ما در ادامه برخی از ویژگی های این نمایشگرها را بررسی می کنیم.

  • زیبایی بخشیدن به سالت اجتماعات

امروزه طراحی دکوراسیون و زیبایی فضای شرکت ها و ادارات از اهمیت بالایی برخوردار است. بخش هایی از شرکت ها مانند سالن های اجتماعات و اتاق های کنفرانس باید با توجه به نیاز کاربر طراحی شوند. اجاره نمایشگرهای لمسی و قرار دادن آن ها در این فضا موجب شده تا فضای سالن ها کاملا کاربر پسند شده و شا به راحتی بتوانید خدمات خود را ارائه دهید.

  • فناوری مناسب برای سالن ها

در گذشته از پروژکتورهای قدیمی استفاده می شد که به کار بردن آن ها در اتاق های کوچک سختی هایی به همراه داشت. امروزه نمایشگر تاچ اسکرین به گونه ای طراحی شده تا بتوان برای هر اتاقی با هر ابعادی نمایشگر مناسب ان را انتخاب کرد.

  • صفحه نمایشگر در دید کاربران

نمایشگرهای لمسی به شکلی طراحی شده اند تا زاویه دید، روشنایی و کیفیت تصویر در آن ها مناسب فضای مورد نظر باشد.  صفحه نمایشگرهای لمسی در ابعاد مناسب با فضا در دید تمام کاربران قرار گرفته و آن ها به راحتی می توانند محتوای آن را مشاهده کنند.

  • تمرکز بیشتر افراد

یکی از مهم ترین دلایلی که افراد به سراغ اجاره نمایشگرهای لمسی می روند این است که با وجود نمایشگرهای لمسی یا تاچ اسکرین کاربران دیگر نگران یادداشت برداری نیستند و تمام توجه خود را بر روی محتوا قرار می دهند؛ زیرا تمامی محتواهای ارائه شده به صورت خودکار ذخیره شده تا افراد بتوانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

به عبارت دیگر می توان گفت اجاره نمایشگرهای لمسی حواس پرتی افراد را کاهش می دهد. زیرا افراد مطمئن هستند که جلسات و محتواهای ارائه شده ذخیره می شود و نیازی به عکس گرفتن با موبایل نیست. پس از اتمام جلسات افراد می توانند محتوا را صدا و تصویر با کیفیت ببینند.

  • صرفه جویی در هزینه

نمایشگرهای لمسی به گونه ای طراحی شده اند که استفاده از آن ها برای افراد مقرون به صرفه باشد. اول از همه که امکان اجاره آن ها وجود دارد و نیازی نیست برای خرید آن ها هزینه های زیادی بپردازید. همچنین نصب این نمایشگرها بسیار راحت بوده و برای نصب آن به زیر ساخت خاصی نیاز نیست.  این در حالی است که پروژکتورهای قدیمی باید توسط افراد متخصص نصب میشد.

راه اندازی نمایشگرهای لمسی کار سختی نیست و به مهارت خاصی نیاز ندارد. به علاوه اجاره نمایشگر لمسی به عنوان یک نمایشگر یکپارچه اداری برای نمایش و معرفی خدمات در محیط های اداری یک راه حل ایده ال برای شناخت خدمات شما است.

  • امنیت عالی

نمایشگرهای لمسی بر روی پلتفرم های ایمن تولید شده اند. بنابراین نحوه ساخت آن ها به گونه ای است که امنیت لازم را برای شما فراهم می کنند و دیگر نیازی نیست نگران اطلاعات مهم باشید.

طراحی پایدار اجاره کیوسک

جمع بندی

امروزه بسیاری از کسب و کارها ترجیح می دهند به جای صرف هزینه های بالا برای خرید تاچ اسکرین یا نمایشگرهای لمسی، این تجهیزات را اجاره کنند. قطعا هزینه اجاره نمایشگرهای لمسی در مقایسه با خرید آن ها کمتر است. این نمایشگرهای کاربردهای و ویژگی های زیادی دارند که به شما کمک می کنند تا کسب و کار خود را معرفی کنید. ما در این مطالب سعی کردیم برخی از مزیت های استفاده از نمایشگرهای لمسی را به شما ارائه دهیم.

فرم رزرو اجاره نمایشگر لمسی

  • Date Format: YYYY slash MM slash DD
  • Date Format: YYYY slash MM slash DD
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .